ספא אבנים חמות

קרדיט תמונה: freepik

ספא אבנים חמות הפך לאחד הדרישות הפופולריות ביותר, יש לא מעט מקומות אשר יציעו לכם ספא אבנים חמות, אבל לא בטוח שזה מתאים לכם או שאתם בוחרים את המקום הנכון. כדי למצוא את כל התשובות לשאלות האלה עליכם לדעת תחילה איך בדיוק עובד ספא אבנים חמות, האם זה מתאים לכם ואיפה הכי נכון לעשות את זה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ספא אבנים חמות.

 

מה זה בדיוק?

ספא אבנים חמות הוא טיפול אהוב בקרב ישראלים רבים. תוכלו לקבל את הטיפול הזה על ידי הזמנה בספא מקומי או כהטבה דרך מלון כזה או אחר. מדובר על עיסוי אשר מגיע אלינו ממרכז ודרום אמריקה. המעסה חייב להיות בעל מקצוע אשר קיבל את ההכשרה המתאימה לסוג עיסוי זה. עליו להניח אבנים חמות על העור לאחר שחימם את האבנים לטמפרטורה נכונה. יש נקודות מסוימות עליהן צריך להניח בעל המקצוע את האבנים כדי להפוך את הטיפול לאפקטיבי. המטרה העיקרית של טיפול באבנים חמות היא לחדור לעור ולרקמות וליצור תחושה של שלווה, להפיג לחצים ואנרגיות שליליות מהגוף. בדרך כלל, טיפולים באבנים חמות יהיה משולב עם עיסוי נוסף, בדרך כלל שוודי.

 

למי זה מתאים?

טיפול באבנים חמות מתאים למי שסובל מבעיות גופניות, דלקות, כאבים באזורים כאלה ואחרים בגוף. כמו כן, אם יש לכם שרירים תפוסים על בסיס קבוע, טיפול באבנים חמות יכול מאוד לעזור לכם. טיפול באבנים חמות נמצא גם כאמצעי אשר מקל על אלו אשר סובלים ממתח וחרדה. חשוב לזכור, הגוף והנפש עובדים על אותו ערוץ, ברגע בו הנפש שלכם לחוצה הגוף שלכם יגיב בהתאם וגם להפך. לכן, טיפול באבנים חמות מתאים גם למי שמרגיש צורך לעבוד על הגוף שלו וגם מי שחש לחצים. חשוב לזכור, לא כל אחד יכול לעשות טיפול באבנים חמות. המטרה של טיפול אבנים חמות הוא להמריץ את מחזור הדם. לכן, מי שסובל מבעיות לב או בעיות במערכת כלי הדם אינו יכול לעבור טיפול כזה ללא ייעוץ רפואי.

 

מה קורה במהלך ולפני הטיפול?

לפני הטיפול חייב בעל המקצוע לשאול אתכם שאלות רלוונטיות אשר יעזרו לו לדעת היכן הכי נכון להניח את האבנים. יש נקודות מסוימות בגוף אשר דרכן יוכל המטפל לעבור אתכם את התהליך על הצד הטוב ביותר. במהלך הטיפול כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשכב על המיטה בדרך בה התבקשתם. במשך כחצי שעה עד שעה המעסה יניח עליכם את האבנים במקומות הרלוונטים, יזיז במקרה הצורך. לאחר הטיפול או במהלכו גם המעסה יפעיל לחצים על המקומות הרלוונטים ואף יבצע עיסוי משולב או עיסוי שבדי. ניתן למצוא ספא אבנים חמות במרכזים כאלה ואחרים ברחבי הארץ, המחיר צריך להיות ללא פערים משמעותיים בין מקום למקום.

שתפו פוסט זה