טיסות לניו יורק – התפוח הגדול מחכה לכם

ניו יורק

אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב ישראליים ובכלל בקרב תיירים בכל רחבי העולם, היא העיר ניו יורק. אין זה מפתיע. מדובר באחת הערים המרשימות והעוצמתיות ביותר, לא רק בארצות הברית אלא בכלל. מדובר אולי בעיר הכי מוכרת בעולם, בזכות אינספור סרטים וסדרות שצולמו בה, ספרים ושירים שנכתבו עליה ואין סוף אמירות הקשורות אליה.

ישראלים רבים המתכוונים להגיע אל העיר, מתכננים זאת במשך שבועות וחודשים. זה נכון לגבי צעירים אחרי צבא, זוגות, משפחות עם ילדים או כל קבוצה אחרת של אנשים. לצידם, אפשר למצוא הרבה מאוד ישראלים הטסים לניו יורק באופן קבוע, בין אם זה מטעם העבודה, לצורך לימודים או ביקור משפחתי. הנסיעה דורשת תכנון ומחשבה, וכן השקעה כספית לא קטנה.

היום אפשר למצוא מגוון רחב של טיסות לניו יורק המתבצעות הן באופן ישיר והן דרך תחנת ביניים, בה מתבצעת עצירה ולאחר מכן ממשיכים בטיסה אל העיר. טיסות ישירות נמשכות פחות זמן (נטו), אך הן יקרות יותר מטיסות עם עצירה וכן זמן השהייה במטוס ללא הפסקה הוא ארוך יותר (12 שעות טיסה רצופות). בין המקומות דרכם פופולארי לטוס לניו יורק, נמצאות ערים כמו איסטנבול, לונדון, בריסל, פרנקפורט וערים נוספות באירופה.

 

מתי נכון לטוס לניו יורק?

בעיקרון, אנחנו יכולים למצוא טיסות לניו יורק במשך כל ימות השנה, כמעט כל יום במהלך השבוע. ישנם מקרים מסוימים בהם אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם דחיות, עיכובים ואף ביטולים. מדובר במקרים של מזג אוויר קיצוני בניו יורק (זה קורה בעיקר בחודשי דצמבר-פברואר) וכן במקרים של אירועים ביטחוניים יוצאי דופן.

הזמן הטוב ביותר לטוס לניו יורק הוא החל מחודש מרץ עד אוקטובר. מדובר בתקופת אביב-קיץ-סתיו. במהלך תקופה זו אפשר למצוא הרבה מאוד תיירים מכל רחבי העולם מבקרים בעיר, נערכים בה פסטיבלים ואירועים שונים, הסנטרל פארק במנהטן הופך ירוק, ומזג אוויר בכללי הוא מאוד נעים.

טיול לניו יורק הוא לא דומה לטיולים למקומות אחרים בעולם. מאחר ויש ביקוש רב לטיסות ובתי מלון, אזי נכון להזמין מקום בטיסה שבועות או חודשים מראש, ויש לשכור מקום לינה כמה שיותר מהר. מוטב לבדוק איפה המקום ממוקם ואילו תחנות רכבת תחתית נמצאות קרוב, על מנת שיהיה ניתן להגיע ממנו אל כל היעדים המרכזיים בעיר.

 

כיצד מטיילים בניו יורק בצורה נכונה

בעיר כמו ניו יורק אפשר לטייל במשך חודשים ועדיין לא נספיק לראות ולחוות הכל. יש בעיר אינספור מוזיאונים, גלריות, פארקים, רחובות מעניינים ונערכים בה אינספור אירועים מדי ערב. לכן מי שמתכוון לבקר בעיר ולטייל בה, מומלץ שיעשה תוכנית מראש.

להבדיל מערים אחרות, אין צורך לשכור רכב ואפשר להסתפק בתחבורה ציבורית ובפרט ברכבת תחתית בשביל להגיע ממקום למקום. אפשר להיעזר בשורה של אמצעים דיגיטליים בשביל לקבל מידע על כל אתר בעיר וכן לרכוש כרטיסים מראש, כולל בהנחות. כך לא מבזבזים זמן על תורים ולא נשארים בחוץ.

ניו יורק

שתפו פוסט זה