מקומות שחובה לראות בטיול מאורגן למרוקו

קרדיט תמונה: freepik

יוצאים לחופשה במרוקו? הגעתם למקום הנכון ולהחלטה הכי מעולה שיכולתם לעשות. מרוקו הינה מדינה העשירה במראות טבע יוצאים מן הכלל, אטרקציות תיירותיות רבות בין יעדי הסהרה המרהיבים של אפריקה. יציאה של טיול מאורגן למרוקו זוהי הזדמנות נהדרת להכיר מחדש את אחת הארצות המרתקות והקסומות ביותר בעולם.

 

בילויים בריאד שבמרקש

קפיצה קטנה למרקש נחשבת לאטרקציה מדהימה בפני עצמה ואחד הדברים היותר זכורים למטיילים ותיירים שבאים לנפוש במרוקו. כאן תוכלו להנות מיעד תיירותי עירוני נפוץ למדי בערים ערביות מפותחות בשם "ריאד" – מעין חצר פנימית מסורתית עם אלמנטים מיוחדים של יוקרה כמו מזרקה, גינת נוי, מרצפות שיש מלכותיות, אזורי הסעדה ועוד. בעיר העתיקה שבמרקש תוכלו לנפוש בריאד יוקרתי, מפואר ומפנק.

הרבה ריאדים שעמדו בפארם בעבר שוחזרו בידי אומנים ומציגים תצוגות ראווה בולטות ומרהיבות במיוחד, וכיום הם משמשים בתור מלונות או אחסניות למבקרים ותיירים. אם אתם באים בטיול קבוצתי מאורגן כדאי לכם להתחיל או לסיים את הטיול שלכם בביקור באחד הריאדים המפוארים של העיר העתיקה במרקש ולהנות מחוויה אותנטית ומלכותית במיוחד!

 

קמפינג במחנה המדברי יוקרתי

טיול מאורגן למרוקו לא יכול להיות בלי לינה במחנות מדבריים קסומים. מרוקו היא פנינת מדבר השוכנת למרגלות מדבר הסהרה העצום והמסתורי, תוכלו לנצל זאת כקבוצה ולבקר באחד מיעדי התיירות המציעים לינה תחת כיפת השמים, בצמוד לאוהלי אירוח מסורתיים של מקומיים המציעים משלל המטעמים ומאכלים שלהם. אתרים אלו מציעים לקבוצות ולזוגות לינות לילה רומנטיות וקסומות ממש בתוך דיונות הסהרה.

מרזוגה מהווה את בסיס הפעילות העיקרי במדבר ונחשבת ליעד הפופולרי ביותר במרוקו. מיעד זה תוכלו לצאת על גבי שיירות גמלים בשקיעה או בזריחה ולהנות מהנופים המדהימים של הסהרה הפורה. החבילות יכולות לכלול טיולים ולינה במחנה מדברי, כולל ארוחות ערב ובוקר וכן טרק על גמלים.

 

לעלות על פסגת הר ג'בל טובקל

ג'בל טובקל הינו ההר הגבוה ביותר בצפון אפריקה, כאשר הפסגה מגיעה לגובה של 4,167 מטרים. העלייה אליו זה יעד אטרקטיבי לחובבי טרקים שיעדיפו להוציא החוצה את הצד ההרפתקני שבהם. המסלול ברובו לא כולל טיפוס, אך חשוב לדעת שיותר לכיוון המקומות הגבוהים יותר של ההר המסלולים הופכים להיות די תלולים, ולכן חשוב לקחת את זה בחשבון עבור קבוצות מטיילים עם מוגבלות כזו או אחרת. יש לוודא כי לכל הקבוצה יש רמת כושר וסיבולת לב ריאה בריאים והם מסוגלים להגיע אל היעד בשלום וללא עיכובים ותקלות.

המסלול אמור לקחת משהו כמו יומיים, אך מי שרוצה להוסיף יוכל לבחור לטייל במסלול טובקל, הנמשך שבוע ימים ומחייב התארגנות יסודית יותר. הטרק עושה את המסלול בחלקים הגדולים המשקיפים על פני כל האזורים הכפריים של הרי האטלס עוד לפני שמתחילים לעלות על ההר.

אז החלטתם לצאת אל טיול מאורגן למרוקו – בין אם אתם מתכוונים רק לעלות על ההר או להאריך את הטיול הקבוצתי שלכם למסע של שבוע ימים, תצטרכו להתארגן בהתאם בתחנת ההתארגנות הכי קרובה ליעד – הכפר אימליל – השוכן כ- 67 קילומטרים דרומית למרקש.

 

התארגנות בטוחה למען שלום כולם

כאשר יוצאים לטיול מאורגן קבוצתי חייבים לוודא שלכולם יש את האפשרות לקחת חלק ברוב הפעילויות אותם מתכוונים לעשות, אם לא כולם. יש להתאים את האופי והרמה לרוב המשתתפים על מנת שכולם יחוו את החופשה בצורה הכי טובה שיש. תוכלו להיעזר במדריכי טיולים מנוסים שמכירים כל פינה וכל אטרקציה שווה במרוקו על מנת להקל עליכם להתמצא בשטח בכוחות עצמכם. בסיורים קרוב למדבר חשוב מאוד להישמר שלא ללכת לאיבוד ללא ליווי והדרכה צמודים.

חופשה מאורגנת חלומית במרוקו מתחילה כאן!

 

שתפו פוסט זה