מידע חשוב לגולשים מתחילים לפני רכישת גלשן מקצועי

קרדיט תמונה: freepik

מעוניינים לרכוש גלשן גלים? בעיקר אם אתם גלשנים מתחילים אך לא רק חשוב להכיר את המידע הבסיסי ולרכוש גלשן המתאים למידות שלכם ולרמה שלכם. מסיבה זו הכנו לכם מדריך קצרצר מבית בורדר ליין על הדברים החשובים שצריך לדעת לפני שרוכשים גלשן – כי בבורדיין ליין אנחנו מבטיחים חוויית גלישה אחרת.

 

סוגי גלשנים נפוצים והתאמה לרמה

1. פאן בורד

גלשן זה מתאים לגולשים מתחילים קלי משקל, גולשים העוברים מגלשן סופט לגלשן גלים קשיח וכן גולשים מתקדמים שמעוניינים בגלשן מציף שיכול לתפוס גם גלים נמוכים וחלשים. מדובר בגלשן ארוך יחסית עם נפח רב המעוצב באופן נוח למדי וידידותי למשתמש. בגלל שהוא מתאים מאוד לגלים נמוכים הוא נהדר לגלישה בחופי ישראל, בהם אין כל כך גלים עצומים בגודלם.

2. לונג בורד

זהו גלשן ארוך מאוד (מעל 9 רגל) שהיה פופולארי מאוד בשנות ה-70 עד שהתחילו לייצר גלשנים קצרים יותר ונשאר פופולארי וזאת מכיוון שהוא יציב, נוח מאוד לחתירה ולתפיסת גלים וכן לגלישה עליו. עם זאת, רמת הביצועים שלו נחשבת לנמוכה יותר מאשר ביצועים של גלשנים קצרים יותר. גלשן זה נחשב למציף, ובשל כך ובשל גודלו הוא יכול להתאים לגולשים מתחילים או כאלו המעוניינים לעבור מגלשן סופט לגלשן קשיח. בנוסף, זהו גלשן המתאים לגולשים מתקדמים שאוהבים גלישה רגועה.

3. שורט בורד

זהו גלשן קצר יחסית (מתחת ל-7 רגל) ובעל נפח נמוך. זהו גלשן עם רמת ביצועים גבוהה שנועד לנצל את המירב מכל גל עם ביצועים אגרסיביים. גלשן זה הוא קל משקל ומעוצב באופן חד וחזק. גלשן זה מתאים לגולשים מתקדמים או גולשים קלי משקל שמעוניינים לעבור מגלשן סופט לגלשן קשיח ראשון. חשוב לזכור שמדובר בגלשן עם נפח נמוך שלא קל לתפוס איתו גלים: הוא פחות מציף מאחרים ופחות יציב על הגל. זכרו כי בישראל הגלים קטנים יחסית, וגולש לא מקצועי יתקשה לתפוס אותם עם גלשן שורט.

 

חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע לפני בחירת הגלשן

זה נחמד מאוד להתייעץ עם חבר גלשן תותח ככל שהוא יהיה או לחפש מידע באינטרנט, אך אין תחליף לייעוץ של בעל מקצוע שיתאים לכם את הגלשן בהתאם לרמת הגלישה שלכם, הגודל, המשקל שלכם ומה שאתם מעוניינים להשיג. מוזמנים לבוא אלינו לייעוץ בורדר ליין חוויית גלישה שלא הכרתם עם מגוון גלשנים למכירה. אנו ממליצים שלא לרכוש גלשן לפני שאתם מתייעצים עם מומחה בתחום, כדי שלא תחוו תסכול ותצטרכו להחליף גלשן.

 

שתפו פוסט זה