השכרת קרוואן לחופשה

 

אם החלטתם לצאת לחופשה אטרקטיבית ומיוחדת שאיננה דומה לשום חופשה שחוויתם עד כה, כדאי מאוד שתבדקו את האופציה של השכרת קרוון אשר יאפשר לכם להגיע לכל פינה בארץ שרק תרצו לבקר בה. מדובר על חופשה בטבע בתנאים של בית הארחה. כל שעליכם לעשות זה פשוט לשכור את הקרוון המתאים לכם ביותר ולהנות מכל מה שהוא מציע לכם.

מה חשוב לבדוק לפני שמשכירים קרוואן לחופשה?

אם החלטתם ללכת על השכרת קרוואן לחופשה שלכם, בוודאי יצא לכם להתבונן מעט בקשת ולגלות כי כיום ניתן למצוא חברות שונות המציעות היצע רחב של קרוואנים להשכרה. בם בחרתם לגור את הקרוון בעצמכם באמצעות רכב צמוד, תדרשו לבדוק האם הרכב שאתם יוצאים אתו לחופשה מתאים לגרירה. לפני הכל, חשוב מאוד שתוודאו שקיים וו גרירה ברכב וכן, מהו כושר הגרירה של הרכב. ישנם קרוואנים שמתאימים לזוג או משפחה קטנה עד 4 נפשות ואותם יהיה ניתן לסחוב באמצעות כל רכב רגיל, אך ישנם קרוואנים גדולים יותר המתאימים ל6 או ל7 נפשות, במקרה הזה תדרשו להשתמש ברכב גדול יותר. כמובן שעליכם ללמוד כיצד מחברים את הקרוון בצורה הבטוחה ביותר והאיכותית ביותר.

כמה אנשים יהיו בקרוון

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון טרם אתם משכירים קרוואן של חברת קרפאן הוא: כמה נפשות ישהו במהלך הטיול באותו הקרוון. לרוב בכל קרוון תהיה אפשרות להנות ממיטה זוגית אחת ומיטות נוספות בהתאם למספר הילדים. לפעמים פינת האוכל שבקרוון תוכל לשמש גם כמיטה זוגית כאשר הי תתקפל ולעיתים יהיה ניתן להוסיף גם מיטת קומתיים. חשוב לבחור בחברה המציעה מגוון קרוואנים מודולריים אשר יתאימו באופן מדויק לכמות האנשים שתשהה בקרוון מבחינת תנאי לינה.

מטבחון

בין אם יצאתם לנופש משפחתי ובין אם יצאתם לנופש עם חברים, אתם בוודאי יודעים שאחד הדברים החשובים שיש לדאוג להם הם הארוחות שלכם. חשוב לבדוק  האם בקרוון יש מטבח והאם יש בו את כל הכלים הנדרשים לכם לצורך הכנת ארוחות. כמו כן, חשוב לבדוק האם ניתן לשבת בפינת האוכל בקרוון בכדי לאכול בצורה נוחה. אם הקרוון שלכם מיועד בעיקר לשינה ואתם מעדיפים לאכול בחוץ, תוכלו להסתפק במטבח קאן מאובזר.

מה עוד חשוב שיהיה בקרוואן?

כמובן שחשוב מאוד שהקרוואן יכיל שירותים ומקלחון. אם אתם זוג צעיר תוכלו להסתפק במקלחון קטן אולם אם אתם משפחה גדולה שיוצאת לטיול ארוך כדי שתבחרו בקרוון שיש בו מקלחת חיצונית וגם חדר שירותים נוסף. לא מעט חברות המציעות קרוואנים להשכרה מציעות גם ציוד משלים כגון: שולחן קמפינג, מנגל, ציליה ועוד ועל כן, חשוב מאוד לבדוק את האופציות השונות ולבחור את כל מה שמתאים לכם עבור חופשה מושלמת.

עלות הקרוון

לאחר שתבדקו את ההתאמה המוחלטת של הקרוון לצרכים שלכם, בוודאי תרצו לדעת כמה זה יעלה לכם. חשוב מאוד לדעת שלא כדאי לבחור בקרוון פחות איכותי רק בשל מחיר נמוך יותר שכן, בסופו של דבר המטרה שלכם היא להנות בחופשה שלכם מקרוון איכותי שישמש אתכם בצורה הטובה ביותר. בד בבד, חשוב לוודא שלא מרמים אתכם מבחינת המחיר. לכן, חשוב לבדוק מה חברה בעלת מוניטין מציעה בתחום ובהתאם לכך לבחור את החברה המתאימה לכם להשכרת קרוון גם מבחינת המחיר אותו היא מציעה.

 

שתפו פוסט זה